ری را

ری را جان...!
نامه ام باید کوتاه باشد،
ساده باشد، بی حرفی از ابهام و احتمال.
از نو برایت مینویسم
حال همه ی ما خوب است
اما تو باور نکن...!

آخرین مطالب

روز دوم!

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ

امروز، روز دوم منشی گری بود... اولین حقوق گرفتن، مزه اش آنقدر زیاد است که قابل نوشتن نیست:) برای کسانی که پست قبل را نخواندند بگویم که من برای دوروز مجبور به منشی گری شدم! 

دختری روی صندلی نشسته بود. هرچنددقیقه به جایی خیره میشد، با دودستش به صندلی ضربه میزد و بی قراری میکرد. سعی کردم نگاهش نکنم که معذب نشود. خودم را به کارم مشغول کردم. با صدای مهربانش برگشتم و نگاهش کردم. از من درباره ی خودم میپرسید. بهش گفتم چرا آنجا بودم. دختر دوست داشتنی از چهره ام تعریف کرد. ازش تشکر کردم و باهم کمی صحبت کردیم. فقط یک سال از من بزرگتر بود. اما درس نمیخواند.پس از چند دقیقه خداحافظی کردیم و رفت... بعد فهمیدم دلیل حالت هایش چه بود. درسرش صداهایی میشنید. عده ای در سرش با او حرف میزدند. دخترک به شدت از شنیدن آن صداها رنج میبرد. بیماری سختی داشت. به شدت ناراحت شدم. دختری به آن مهربانی و معصومی با لبخند دائمی اش مستحق چنین بیماری ای نبود. برایش آرزوی سلامتی کردم. آرزو کردم به روال زندگی عادیش برگردد و بتواند درس بخواند. و از خدا تشکر کردم به خاطر زندگی خوبم و خیلی چیزهای دیگر... 

کوچکترین چیزهای زندگی ما، ممکن است برای کسی بزرگترین آرزو باشد...کاش قدر دانستن و راضی بودن را یاد بگیریم.... 

این دوروزی که در مطب گذشت، روزهای پرتجربه ای بود... خوشحالم که کارم را به خوبی انجام دادم...:) 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۱
الهام

نظرات  (۳)

سلام 
وبلاگتون رو دیدم جالب بود ممنون
در ضمن تبریک بابت شغلتون
خوشحال میشم به من هم سری بزنید و نظراتتون رو بدونم
http://dastanman.blog.ir/
پاسخ:
سلام. ممنون که اومدین وبلاگم:) 
شغلم نیست، من محصل هستم، دوروز باید به جای یه نفر دیگه منشی میشدم:) 
۱۱ تیر ۹۳ ، ۲۰:۵۶ ارمیا (jeremiah)
سلام
  نمی‌خواید شیرینی‌شو بدید
پاسخ:
سلام، چه شیرینی ای آخه، دو روز بود فقط به خدا :دی
سلام

جالب بود!

حقوق گرفتن مزه اش خیلی به دهن شیرین میاد،مخصوصاً حقوق اول!
بنظرم خط اول بجای :) این را بزارید : ^ __ ^

:))

موفق باشید محصل دوروز منشی! :دی
پاسخ:
پیشنهاد خوبی بود:دی
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی